Vaje za hrbtenico

Zoper bolečine uživamo razna protibolečinska sredstva, obiskujemo razne zdravnike, morda tudi zdravilce in iščemo načine, kako stanje omisliti in popolnoma odpraviti. Velikokrat so za to potrebni razni posegi in moramo slediti navodilom zdravnikov, spet pri drugih pacientih, pa se izkaže, da bi bilo dovolj, če bi ubrali enostavne poti, recimo proti bolečinam v hrbtenici, najdemo ustrezne vaje za hrbtenico.  

Posamezniki, kateri imajo težave z bolečinami v hrbtenici, velikokrat lahko naredijo največ prav sami. Pri uživanju raznih analgetikov, drugih pijač in napitkov, se po prenehanju uživanja lahko bolečina vrne. Ustrezne vaje pa pomagajo ohranjati stabilnost, moč in zdravje tako hrbtenice, kakor tudi drugih organov.

Vaje za hrbtenico lahko izvaja kdorkoli, torej vsak od nas. Močno se priporoča tudi kolesarjenje, plavanje, hoja, veslanje, ipd. Torej, vaje katere razbremenijo kolena in kolke. Odsvetujejo pa se športi, kot so igre z žogo , golf, tenis, ipd.

Zelo pomembno je, da se večkrat prav pretegnemo. V primeru hudih bolečin, si lahko pomagamo tudi z gretjem in hlajenjem. Pri nagli bolečini s hlajenjem in dolgotrajni, katera traja že dalj časa, pa z gretjem. Obstajajo pa vaje, ki so primerne za vsakodnevno izvajanje v primeru boleče hrbtenice. Vsekakor je pomembno, da se izvajajo pravilno. Vaje se ponavljajo po petkrat, med vajami pa se ne zadržuje dih, na začetku se vdihne in med izvajanjem izdihne. Vaje je potrebno izvajati počasi, mišice trebuha stisniti navznoter, enako tudi mišice medeničnega dna. Vaje so pomembne za stabilizacijo ledvenega dela hrbtenice in delujejo protibolečinsko. Obstajajo vaje, katere izvajamo sede ali stoje (dvigovanje in spuščanje ramen proti ušesom; kroženje z rameni v eno in potem še v drugo smer, z iztegnjenimi komolci dvigujte in spuščajte roke nad glavo, ipd.). Nadaljujemo z vajami leže (raztegnite se tako, da za 10sekund dvignete nasprotno nogo in roko, nato zamenjate). Vaje so lahko tudi v štirinožnem položaju (napnemo trebušne mišice in zadržimo 5sekund,ipd.).

Vsaka vaja ima svojo moč, zato je dobro, da jih kombiniramo.

Leave a Reply